Veel gestelde vragen - Soof de Musical businessinstagramVector Smart ObjectVector Smart Objectnoun_8843_ccdates_facebookgrouparrow_bigplayarrow_big_lefttickets_twitters_youtube

Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen over Soof de Musical in Amsterdam

Wat is het adres van het Pop-up theater?
Zuiveringshal West
Pazzanistraat 37, 1014 DB Amsterdam

Is het Pop-up theater toegankelijk voor mindervaliden?
Voor deze theatervoorstelling zijn vanwege de zaalindeling geen mindervalide tickets beschikbaar. Wij kijken uiteraard graag naar de mogelijkheden tot het bijwonen van de voorstelling. Neem hiervoor contact op met soofdemusical@rtl.nl. 

Is het Pop-up theater goed bereikbaar?
Wij adviseren u – als de mogelijkheid er naar is – met openbaar vervoer te komen. Bezoekers voor het Westergasfabriek mogen niet op het terrein/park rijden en/of parkeren en er is nabij gelegen een Q-parking met betaald parkeren.

Waar moet ik uitstappen als ik met openbaar vervoer kom?
Vanaf Centraal Station: Bus 21, uitstappen bij halte van Hallstraat

Vanaf het centrum: tramlijn 5, uitstappen bij van Limburg Stirumplein of halte van Hallstraat.

Hoe bereiken we de locatie met de auto?
Vanaf de ring A10: pak de afslag S103/S104 (Haarlem) en rij richting het centrum via de Haaarlemmerweg. Aan uw linkerhand vind je de Westergasfabriek.

Vanaf Schiphol: pak de A4 richting Amsterdam, ring A10 en neem afslag S103 via de Haarlemmerweg richting het centrum. Aan uw linkerhand vind je de Westergasfabriek
Plan je route via Google Maps

Wat zijn de betaalmogelijkheden voor een drankje op locatie?
In het Pop-up theater kunt u met pin of contant betalen

Zijn er restaurants in de buurt?
Het Pop-up theater heeft geen eigen restaurant. Via deze link kunt u de restaurants uit de buurt bekijken waar u een hapje kunt eten voorafgaand aan de voorstelling.

Wij hebben tickets voor Amsterdam gekocht, maar zitten we wel naast elkaar? De plattegrond is ingedeeld in een even en een oneven kant. Heb je stoelnummer 3 en 5? Dan zit je dus naast elkaar. Het systeem selecteert automatisch de best beschikbare plaatsen. Mochten de plaatsen zich niet meer naast elkaar bevinden omdat de zaal (bijna) vol is dan zal het systeem hier een melding van maken. 

Heeft u vragen over Soof de Musical in Amsterdam en staan deze niet tussen de veelgestelde vragen? Mail dan naar: klantenservice@rtl.nl of bel naar 0900-1005000 (op werkdagen van 09.30-17.00) Kosten: €0,10 per minuut.

Algemene veelgestelde vragen over Soof de Musical

Wie spelen er mee in de voorstelling?
Dit kunt u vinden in ons programmaboekje en op onze website www.soofdemusical.nl

Zijn kinderen ook welkom bij deze voorstelling?
Kinderen vanaf 8 jaar zijn welkom.

Wat is de taal van de voorstelling?
De voorstelling is in het Nederlands gesproken en gezongen.

Hoelang duurt de voorstelling?

De voorstelling duurt ca. 75 minuten voor de pauze en ca. 70 minuten na de pauze

Is er een pauze?
Ja, na de eerste akte is er een pauze.

Waar moet ik me melden als VIP gast?
Als VIP gast mag u wanneer de zaaldeuren open gaan direct doorlopen naar de rechter kant van het toneel. Daar wordt u opgevangen door een medewerker van Soof. Zij zal u een mooie plaats op de VIP tribune wijzen.

Waar zit ik als VIP?
Als VIP neemt u letterlijk plaats in de KookSoof, u zit dus op het toneel.

Hoeveel hapjes krijg ik als VIP?
Als VIP krijgt u 5 heerlijke hapjes van Soof (Let op: de hapjes zijn heerlijk, maar zijn niet maaltijd vervangend) en 2 (non-alcoholische) drankjes.

Krijg ik met een regulier kaartje ook hapjes?
Met een regulier kaartje krijgt u 2 heerlijke hapjes van Soof.

Moet ik van te voren eten?
Soof haar hapjes zijn heerlijk maar we raden u wel aan van te voren te eten. De reguliere hapjes en VIP hapjes zijn niet maaltijd vervangend.

Waar laat ik het afval van de hapjes?
Reguliere hapjes graag in de vuilnisbakken in de foyers van het theater.
VIPS plaatsen het afval in een houten kistje wat onder de stoel staat.

Kan er ook rekening worden gehouden met vegetariërs of mijn allergieën?
VIP gasten krijgen via het theater een service mail waarin ze kunnen aangeven of ze vegetarisch zijn of hypoallergene hapjes willen.
De reguliere hapjes zijn allemaal vegetarisch. Daarnaast wordt er in de foyer op een aangegeven plek ook hypoallergenen hapjes aangeboden.

Wat zijn hypoallergenen hapjes?
Hypoallergenen hapjes kunnen door 95% van de mensen met een voedsel allergie gegeten worden. Bij de hypoallergenen hapjes houden we rekening met de 14 wettelijke allergenen namelijk: gluten, schaaldieren, eieren, vis, pinda’s en aardnoten, soja, melk inclusief lactose, noten, selderij, mosterd, sesamzaad, sulfiet, lupine en weekdieren (geen dierlijke producten bevatten, het hapje is veganistisch).

Wat zit er in de hapjes?
De ingrediënten van alle hapjes uit de voorstelling zijn te vinden in het gratis programmaboekje.

Moet ik de hapjes eten of wat als ik een hapje niet lust?
Nee hoor, u hoeft de hapjes uiteraard niet op te eten. Vind u een hapje niet lekker kunt u deze in het houten kistje onder u stoel of de prullenbakken in de foyer deponeren.

Hoe weet ik mijn stoelnummer op de VIP tribune of waar zit ik het beste?
U kunt plaatsnemen in de KookSoof waar u wilt, u heeft geen vaste plek. Omdat de acteurs overal spelen, zit u overal even goed.

Kan ik als VIP het toneel verlaten tijdens de voorstelling?
Om de rust op het toneel te behouden is dit niet mogelijk, enkel in geval van nood kunt u de tribune verlaten.

Mogen we foto’s en video opnamen maken?
Nee, u mag geen foto’s of video opnamen maken tijdens de voorstelling. Dit stoort voor de andere bezoekers van de voorstelling en de acteurs op het toneel. Graag uw mobiel uit en weg stoppen.

Waar laat ik mijn jas en tas?
Jassen en grote tassen zijn zowel in de zaal als op het podium niet toegestaan. Deze dient u in de garderobe van het theater af te geven. Handtassen mogen uiteraard mee maar dienen, zeker wanneer u op het podium zit, veilig weggestopt te worden zodat de looppaden niet worden geblokkeerd.

Hoe kan ik contact met Albert Heijn opnemen?
Indien u vragen heeft over de show, locatie, de catering e.d. kunt u contact opnemen met het theater of uw vragen stellen via klantenservice@rtl.nl. Indien u vragen heeft over uw tickets en betaling dan kunt u terecht AH klantenservice via 0800- 0305 (gratis) of info@ah.nl.

Hoe kan ik een reservering maken?
U kunt kaarten bestellen via de officiële website www.ah.nl/soof of via www.soofdemusical.nl. Het is niet aan te raden kaarten via een andere aanbieder aan te schaffen omdat er geen enkele garantie gegeven kan worden over de echtheid van deze kaarten en de prijs vaak hoger ligt. Voorkom teleurstellingen en laat je niet verleiden door secundary ticketing. Voor meer informatie hierover zie: www.weetwaarjekoopt.nl  Let op! De kaarten via Albert Heijn zijn ALLEEN ONLINE te boeken en niet in de winkels.

Ik zie geen plattegrond, hoe weet ik zeker dat we naast elkaar zitten?
Het systeem van Albert Heijn selecteert automatisch de beste beschikbare plaatsen naast elkaar.  Sommige theaters delen hun plattegrond op hun website. Check het theater naar keuze.

Kan ik online een rolstoelplaats reserveren?
U kunt contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@rtl.nl.
Rolstoelplekken kunnen niet via ah.nl/soof geboekt worden.

Waar vind ik mijn tickets?
U ontvangt twee mailtjes. 1) een bevestiging van de betaling en 2) Een mail met uw tickets.  Let op! Print al uw tickets apart uit.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kom ik aan mijn e-tickets?
Mogelijk is de bevestigingsmail binnengekomen in een map met ongewenste e-mail of spam. Heeft u geen tickets ontvangen, neem dan contact op met AH klantenservice via 0800- 0305 (gratis) of info@ah.nl

Wanneer ontvang ik mijn tickets?
 U ontvangt uw tickets na het betalen van uw bestelling automatisch in uw mail. Let op dat u per ticket een print maakt. Deze dienen als uw toegangsbewijs. Heeft u geen tickets ontvangen, neem dan contact op met AH klantenservice via 0800- 0305 (gratis) of info@ah.nl

Kan ik mijn reservering annuleren?
Annuleren is helaas niet mogelijk

Aanvang show:
De aanvang verschilt per voorstelling. Kijk goed op uw bevestiging hoelaat de aanvang is.

Wat zijn de openingstijden van het restaurant?
Dit kunt u op de website van het theater vinden.

Vragen over Cast
Heeft u vragen over de voorstelling, stuur een mail naar klantenservice@rtl.nl

Ik ben slecht ter been, met wie kan ik contact opnemen
U kunt contact opnemen met het theater waar uw bezoek aan Soof de Musical plaatsvindt of via klantenservice@rtl.nl 

 LET OP! Albert Heijn treedt op als bemiddelaar/agent van dit ticket en is niet de organisator van dit evenement en dus ook niet verantwoordelijk voor de catering.  Indien u daar vragen of klachten over heeft kunt u dat melden bij klantenservice@rtl.nl

 

 

Koop nu tickets voor Soof de Musical

Nieuwsbrief

Samenwerking

De musical wordt geproduceerd door Cook a Dream en RTL Live Entertainment, in samenwerking met het Luxor Theater Rotterdam, Chassé Theater en Parkstad Limburg Theaters.